Logo Work 4 it

Personal training - Dieet - Online coaching

Personal training - Dieet - Online coaching

Mager beleg

Vet beleg is een dikmaker 

Brood is geen dikmaker. Wel wat je OP je brood doet. 

Als je wil vermageren is het gebruik van mager beleg essentieel. Je spaart er veel calorieën mee uit. 

Naast mager beleg is ook de hoeveelheid beleg van belang. Je kan dan wel mager beleg nemen, als je er te veel van neemt heb je ook teveel calorieën op. 

Per snede brood mag je 15 g beleg nemen. Dat komt overeen met 1 sneedje beleg per snede brood. 

Verschillende categorieën

Hierna vind je een overzicht met verschillende soorten beleg. Er zijn 5 categoriëen: Veggie, kaas, vleeswaren, vis en zoet beleg. 

Telkens vind je een onderverdeling: goede keuze, middenweg en ter uitzondering. De echt ongezonde soorten zijn niet opgenomen in de lijst.

Goede keuze bevat minder dan 150 kcal/100 g. Middenweg bevat tussen de 150-200 kcal/100 g en ter uizondering bevat meer dan 200 kcal/100 g. Deze zijn dus niet voor elke dag al je brood mee te eten maar ze zijn daarom nog niet ongezond. 

veggie
kaas
vleeswaren
vis
zoet beleg

Vind jij het ook zo moeilijk om zelfstandig resultaten te behalen?

Probeer dan eens één van deze 3 opties.

Online begeleiding

  • Toegang tot app
  • Persoonlijke feedback op je dagboek 
  • Dagelijks tips en motivatieberichten 

Intake voeding

Volledig persoonlijk plan

 

Totaalpakket

Volledig persoonlijk voedings- en bewegingsplan op maat. 

Vragen of opmerkingen?

Je kan ons helpen en deze content te verbeteren door je vragen en opmerken door te sturen naar info@work4it.be.